View Single Post
Old 30-06-2003, 21:39
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Zoals ik ook al verteld heb mistery kan ik het begrijpen. Maar in de week kan ik mijn 'gasten' commanderen( Zij worden er voor betaald). En dit zijn er misschien meer dan je denkt.
Maar 's zondags, en 's avonds in de week komen mijn mechaniekers zich inzetten om alles klaar te krijgen. Ik moet hun dan trouwens niet de wet gaan spellen over hoe het nu moet tijdens de pitstops. Natuurlijk spreken wij af wie wat doet, maar er zijn altijd onverwachte problemen. Hier zullen de topteams dan wel veel beter weg mee kunnen dan wij.
Ik spreek nu wel in het algemeen, want wij hebben gisteren in de race geen problemen gehad.
Mijn mechaniekers gingen tot voor kort mee met Dumortier in de Belcar (volvo S60).
Zij weten dus echt wel hoe het moet, maar onverwachte problemen blijven een probleem omdat wij als team in het algemeen in de box niet altijd de juiste middelen hebben. En ik veronderstel dat wij dus niet de enigen zijn aan Uw reaktie te horen. Maar ik kan het 'geklungel' dus best best wel begrijpen, en hoop dat wij het niet moeten meemaken als jij dan op onze handen zit te kijken
Reply With Quote