View Single Post
Old 30-06-2003, 22:49
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular

Bart, ik kan je enkel bijtreden als jhe zegt dat je geen mekaniekers kan "commanderen".
Het zijn allemaal vrijwilligers en die moet je met het nodige respect en de fluwelen handschoen behandelen.
Het zijn die mensen die er voor zorgen dat een auto kan blijven bollen.
Dat er van tijd tot tijd gestunteld wordt in de TC vindt ik absoluut geen probleem. Het hoort er zelfs bij.
Ik denk dat we kunnen stellen dat zowel de piloten als de mekaniekers de stiel kunnen leren in de TC, de getalenteerden groeien dan vanzelf door naar een hoger niveau.
Het belangrijkste aan de TC blijft nog steeds de vriendschappelijke sfeer. Links en rechts zijn er diverse teams die elkaar helpen, en iemand die een onderdeel mist kan dit veelal ergens in een andere box terugvinden.
Dat de wagens niet zo spectaculair zijn en de duels niet zo scherp nemen de meesten er graag bij, ook het "publiek" trouwens. Vertel me eens een over een competitie waar iedereen in de pitlane kan ;-)
Negatief doen over iets waar men zelf niks mee te maken heeft is vrij gemakkelijk dus laten we daar niet meer terug in verzeilen a.u.b.
Autosport wordt in ons land zo al zeer schuin bekeken, als we dat dan zelf ook gaan doen is er nog weinig hoop voor de Belgische teams ...
Reply With Quote