View Single Post
Old 01-07-2003, 07:35
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

De reden waarom ze niet meer komen is duidelijk denk ik: als die mannen willen uitpakken is het enkel om te winnen. Zij komen dus enkel met een Porsche of BMW. Door het feit dat zij problemen krijgen met geluid haken ze af. Vergeet ook niet dat de combinatie van de 2 een pak geld kost hé.

Laat het ons anders samenvatten, je kiest voor het één of het ander.

Tussen het verschil over TC en Belcar ga ik me niet uitspreken, het is gewoon te groot. Wat ik wel weet is dat de sfeer in de TC veel beter zit en dat er veel minder Bla Bla Bla aan te pas komt, wat niet wegneemt dat ook ik graag met een andere en snellere wagen zou rijden. Maar als ik kan kiezen tussen 2 of 4 uur rijden dan is de keuze snel gemaakt. Van mij part mogen ze 6 x 10 uren race geven.

Wat betreft de pitstops, gewoonweg schitterend om af en toe eens goed te kunnen lachen met elkaar, dat zijn de momenten die iedereen bijblijven. Een team dat een pitstop doet binnen de 5 minuten en die de handjes omhoog steken na een band verstoken te hebben zoals in de F1, geen woorden voor.

Wat ik vooral kan apprecieren aan de TC zijn ge gigantische wetten in de paddock en de controle van de tickets. Alleen daarvoor al zou men TC gaan rijden. Ge zet u waar ge wilt, ge vraagt volk zoveel ge wilt en ge stapt waar ge wilt, meer moet da toch nie zijn.
Reply With Quote