View Single Post
Old 01-07-2003, 13:26
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo
eindelijk iemand die het doorheeft. Hij moet zich realiseren - als rookie - dat F1 geen spelletje is. Het doet me denken aan een "Hooligan" op de snelweg, die, indien je niet snel genoeg uit de voeten bent, ostentatief in de ankers voor je gaat eens hij je voorbij geraast is, bij wijze van, ik rij nu toch voor je.

Hij mag dan wel snel zijn, hij moet nog veeel leren.
eindelijk iemand die het met mji eens is ... voor hetzelfde geld kan DC die Renault niet ontwijken, lanceert hij zich, en vliegt hij het publiek in, met X-aantal doden tot gevolg ...

Je kan discussieren over ethiek en dergelijke, maar dit is gewoon 'dangerous driving' ...

1 X = black/white flag ... 2de maal is ne zwarten hé ... want wat die daar in de laatste bocht met Schumacher doet, ik heb het zonet nog maar eens opnieuw bekeken

Bij dat met Coulthard remt hij duidelijk vroeger, en hij kiest niet eens een lijn, hij gaat gewoon in't midden rijden zodat er geen plaats is ... pure arrogantie en geen respect noem ik dat ...

Alonso accelereert, en vertraagt, terwijl MS in volle acceleratie zat ... MS zat met zijn neus in de boite van de Renault ... weer geen sportsmanship ...

Verder even terugdenken aan Brazilie 2003 ... geen gezwaaide vlaggen bij crash van webber ... nuja, niet voor Alonso ... die vliegt er gewoon nog eens tegen een wiel op ...

pak die jonge zijn licensie 1 race af en laat zien dat je er niet mee kunt lachen beste mannen van de FIA
Reply With Quote