Quote:
Originally posted by kartboyke
Ik heb de wedstrijd niet gezien want ik zat in werchter, maar ik heb zo eens alle posts geleze.
Klopt het dat Alonso voor Coultard zat of was die al aan het dubbelen???
nee zekers hé, dan denk ik toch wel dat Alonso nog steeds doet wat hij wil om zijn positie te verdedige, Coultard is niet meer dan een ander en hij moet maar proberen er voorbij te gaan.
Zolang coultard achter Alonso zit mag Alonso zijn plaats verdedigen, als Coultard ernaast komt dan moet Alonso al wat meer gaan oppassen en als Coultard een deel er voorbij is moet Alonso inhouden of voorbij laten, zo simpel is het denk ik.
Wie rijdt er op dit forum wedstrijden in de gemotoriseerde tak?
Dan weet je zelf goed genoeg dat deze dingen overal gebeuren en dat je het zelf ook doet, rijd maar eens van de ideale lijn af en probeer er maar eens op dezelfde snelheid in te gaan en uit te komen, mij nog niet gelukt hoor.
|
Voila, je kan zoveel uitleg geven als je wilt, feit is ik rijdt op plaats 4 (met of zonder remproblemen speelt geen rol) en Coulthard rijdt op plaats 5, moet ik dan mijn plaats afgeven? Als Coulthard ECHT sneller is ging hij er wel voorbij... maar zoals Coulthard al meerdere malen bewezen heeft maakt die soms de foute keuze om op de foute plaats een inhaalmaneuver te plaatsen...
En dan die uitleg over een verwittiging, sinds wanneer moet je de koersdirektie van de F1 serieus gaan nemen? Hebben in het verleden al meermaals bewezen dat ze der een serieus potje kunnen van maken.
'k Zeg daarmee niet dat hetgeen Alonso deed volledig goed te praten is, maar sommige moeten zulke dingen toch in hun context praten en eens goed kijken naar de race voor je de 1001 reglementen begint boven te halen.
De essentie is toch nog altijd (denk ik toch) dat je in een race iemand moet inhalen voor een plaats te winnen? (of kom ik van mars??)