Quote:
Originally posted by RX-7 freakske
Ik vind het toch eigenlijk iets wat ge niet doet. Terug dat ongeval laten zien, zoveel mensen( waaronder ik) zijn bij dat beeld geschrokken. En dan gaan zij dat nog efkes es trug laten zien.
Senna is altijd in mijn ogen een held geweest en dat blijft hij ook!!!!!!!!!!!!
Greetz the little one
|
Op welke grond zou je zoiets niet mogen laten zien? Dat je er liever niet naar kijkt kan ik heel goed begrijpen. Maar aan het vertonen van die beelden is an sich niets verkeerd.
Ligt er natuurlijk wel eraan hoe ze het presenteren. Als het met respect en eerbied wordt gebracht is er niets mis mee. Mochten ze het op verderfelijke commerciele manier brengen.......... Na de break ziet u de afloop van deze crash.......ja dan dus niet.
Maar NGC is normaal wel een verantwoord kanaal.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|