Thread: R19 race 3 TC
View Single Post
Old 18-07-2003, 14:26
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by C.B.
Dat bedoel ik ook,MARSHAL. Beschamend voor de piloten die met een v6 rijden van 280 pk.Niet slecht bedoeld voor de mannen met de R19.Maar ik krijg het niet aan hun verstand dat ze hun belachelijk aan het maken zijn.
Dat zelfs een YARIS hen voorbij steken,kan bij mij er helemaal niet in.
Ben je even met vakantie en krijg je dit te horen. FOEI, FOEI. Ik begin toch stilaan men twijfels te krijgen over de TC.Zoals eerder gemeld is er geen plaats meer voor amateurs. Trouwens C.B., waar haal jij het recht om ons hier op dit forum belachelijk te noemen. Hier is inderdaad een vrije- meningsuiting, maar dit vind ik erover.

NB.: Wanneer heb jij ons dit trouwens aan ons verstand proberen te brengen???

Als privé-beheerder van de R19 begin ik er sterk aan te twijfelen onze wagen nog in te zetten voor de verdere races. Hij staat klaar maar deze reakties ontmoedigen ons. Nochtans zien wij de races steeds tegemoet om ons te amuseren. Wij vormen toch,naar mijn mening, geen hinder voor de topteams. Wij , als piloten, hebben een onderlinge afspraak om de toppiloten binnen onze wil zeker niet te hinderen. Dit kunnen de piloten op dit forum wel beamen denk ik.
Dit wil ik ook nog even kwijt. Wij kregen als privé-team, tot nu toe, onze wagen steeds aan de finisch. Dit kan van sommige topteams dan toch ook weer niet gezegd worden.

Een ontgoochelde en boze autosportfan.
Reply With Quote