View Single Post
Old 20-07-2003, 15:39
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Wowa ! Toch nog eens een knappe race gezien, mede 'dankzij' die halve (of hele) gek die de baan opkwam. Gevolg: verschillende inhaalmaneuvers, pitstops, spektakel tot het einde toe!

Conclusie:
Top van Barrichello. Prachtige race, laten we hopen dat hij op dit elan verdergaat. Hij leek me reeds vanaf het begin van dit seizoen ingeslapen, maar nu bewijst hij het tegendeel. Knappe race ook voor de Toyota's, die die engelse gek mogen bedanken.
Raikkonen verspeelt 2 belangrijke punten in z'n strijd om het kampioenschap, maar wint er toch eentje op een nagenoeg onzichtbare Schumacher. Het leek wel of Schumacher en Barrichello van helm gewisseld hadden, deze race

TOP:
*Barrichello: Prachtig, mooi, schitterende race, verdiende overwinning na een perfect weekend.
*Raikkonen: buiten dat ene foutje toch mooi 3de in een inferieure McLaren. Is nog altijd titelkandidaat, ook na de 2 dubbels van Williams-BMW
*Montoya: onzichtbaar, maar goed voor een 3de opeenvolgende 2de plaats.
*Trulli: Prachtige race, heeft zwaar moeten balen toen die mafketel de baan opkwam. Anders hadden we hem misschien op het podium gezien.
*Button: Van plaats 20 naar plaats 8. Goed voor 1 puntje. Mooi zo. Over z'n teamgenoot zullen we maar zwijgen.
*Da Matta: De F1-race van z'n leven. Verdient 100% z'n stoeltje voor volgend seizoen bij Toyota.
*Coulthard: Not bad at all. Mooie inhaalmaneuvers. Eerherstel voor de Schot op z'n thuiscircuit.

FLOP:
*R. Schumacher en M. Schumacher: Onzichtbaar. Michael beperkt de schade, Ralf heb ik totaal niet gezien.
*Jaguar: De 'terminators' niet gezien. Buiten die keer dat Pizzonia z'n motor opblies.
*Jordan: Slechter dan slecht. Zelfs Fisico maakt fouten.
*Minardi: Rijden enkel mee om de hoop te vergroten. En daar steekt Stoddart dan z'n geld in ? Hij zou het beter aan mij geven
*Sauber: Op de terugweg. Jammer voor Nick, pech voor Heinz-Harald.
*Silverstone-organisatie: O mijn god. Een ontsnapte gek op de baan. Dat moest er nog bijkomen.

Spektakel gezien. Seizoen 2003 heeft gelukkig al seizoen 2002 overtroffen. Meer van dat ! (en dan zonder kamikaze-clowns)

Finish

Last edited by Finish; 20-07-2003 at 15:43.
Reply With Quote