21-07-2003, 22:37
|
De Paddock Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Marshal
Naam van de overledene is bekend: Alicter Thorp, 19 jarige engelsman woonachtig in Belgie. naar het schijnt is zijn helm losgekomen tijdens de crash in de opwarmronde
Het schijnt al de derde dode te zijn binnen een maand in het wereldje der Benelux wedstrijdrijders.
De rijders klagen echter steen en been over de erbarmelijke staat van het wegdek op het oude gedeelte van het circuit. Jantje Vers. dat wordt asfalteren ..................begin al maar te besparen op de uitgaven aan de vrijwilligers van Circuit Zolder 
E.e.a heb ik gelezen op een forum van motorrijders
|
De rijders klagen echter steen en been over de erbarmelijke staat van het wegdek op het oude gedeelte van het circuit. Als je ziet hoeveel piloten en motoren er op donderdag voormiddag zijn voor de vrije training dan heb ik toch mijn bedenkingen over de erbarmelijke staat. De meeste van de races voor het Belgisch kampioenschap motoren gaat door op gewone straat circuits en daarover geen woord ?? Zijn de beton stroken in zo een industriepark dan zoveel beter
Jantje Vers. dat wordt asfalteren ..................begin al maar te besparen op de uitgaven aan de vrijwilligers van Circuit Zolder
Besparen op wat, het minimum bedrag voor de maaltijd vergoeding die aan de vrijwilligers wordt betaald is nationaal vastgelegd, wanneer er op een snikhete race-dag GEEN koel drankjes worden rond gebracht is dat niet de fout van Jantje Vers. maar van uw diensthoofd. Buitendienst, cameramensen, interventie team enz. krijgen dat wel en zijn toch ook vrijwilligers. Het aantal BK's op post wordt geregeld door de NKBK enz......Je moet eerst eens goed rondkijken, soms zijn het die mensen waar je het meest respect voor heb die je het mes in uw vrijwillige rug planten. Mark, je weet wel wie ik daarmee bedoel.
Last edited by Rrubinio; 21-07-2003 at 22:39.
|