View Single Post
Old 21-07-2003, 23:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

wat betreft erbarmelijke staat, ik kan alleen maar doorgeven wat enkele rijders op dat forum zeggen........... Het zijn dus NIET mijn woorden, maar van de rijders zelf. http://www.adventure-dtp.be/phpBB2/v...er=asc&start=0

Over koele drank hoor je me niet.........die was prima verzorgd. Richting de welbekende personen heb ik ook geen kritiek...........trouwens dat schrijf ik ook nergens. Geen problemen zoeken die er niet zijn Ronald

Enige probleem wat ik heb met afgelopen weekend was de aard van de vergoeding (let wel, voor de centen doen we het niet......als ik iets voor het geld zou doen dan leg ik wel een nederlandse groententuin aan )

Wedstrijden combineren met betaald vrij rijden, no way!! Ik doe alleen sportwedstrijden met bijbehorende trainingen en kwalificaties. Als jan van de straat komt rijden en iemand anders verdiend daar een bepaalde hoeveelheid mee, dan veranderd mijn tarief ook............van zo goed als voor niks naar keiharde euro's. Dat heet heel simpel zaken doen.

Mijn opmerking m.b.t. Jan V. was ietwat ironisch bedoeld, wellicht dat die woorden verkeerd zijn opgevat. Tja jammer dan..........dat is het nadeel van een forum. Mijn gevoelswaarde m.b.t het geschreven woord hoeft niet hetzelfde te zijn als bij iemand anders

Trouwens we gaan hier zwaar de rest via mail zou ik zo zeggen...

Tot zaterdag, ergens op en rond Post 19
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 21-07-2003 at 23:17.
Reply With Quote