Al die opmerkingen over de veiligheid van het circuit ........hangen mij verschrikkelijk de keel uit . Waarom komen ze dan in godsnaam rijden op zo'n ''gevaarlijk circuit '' ? Als je de kalender van dit jaar bekijkt (de weekdagen ) , dan komen ze van heinde en ver ( dus niet alleen HVDV ) om te rijden . Natuurlijk crashen er piloten , als je ziet dat er op sommige dagen , meer dan tweehonderdvijftig piloten inschrijven , dan kan het natuurlijk gebeuren dat er eentje zijn stuur niet meester is . Maar ze blijven toch maar komen . En er is niemand om te zeggen '' jij mag niet rijden '' omdat hij zijn motor niet meester is . In den beginne , toen het circuit begon met dit initiatief ( vrij rijden ) kwamen ze gewoon op hun standaard moto aanrijden en reden ze ermee terug naar huis . Voor sommige kwam de VAB-VTB te hulp , maar nu , nu komen ze met een aanhanger met een moto op die niet op de openbare weg mag omdat er niets meer origineel is . Met meer pk's dan hun standaard moto , waar ze misschien wekelijks eens een toertje gaan doen en dan denken ze dat ze ''de big boys'' kunnen achterna doen , wheelies inclusief . Ik verschiet er niet meer van dat ik in de week enkele moet gaan oprapen , bij manier van spreken , die erna héél véél spijt hebben , dat ze zo'n moto toch niet de baas zijn . Het is inderdaad dit jaar al zwaar geweest op enkele circuits met crashes met dodelijke afloop , maar ik ben nu misschien hard voor sommige , maar ik denk toch dat het grote mensen zijn met verstand die kiezen waar en wanneer ze ergens gaan rijden . Het is alleen jammer voor de achterblijvers ( famillie en vrienden ) die met vragen blijven zitten , van hoe en waarom . Ik kan er nog een hele boel over jammeren , maar dat is water naar zee brengen , van dingen die ik zie of zag de afgelopen jaren , maar ga beter stoppen omdat het toch een straatje zonder einde word . Dus ga ik me nu alleen nog ergeren aan de volgende commentaren van mijn mede forum leden en gewoon door scrollen naar een ander item . See you........ !!!!
|