View Single Post
Old 22-07-2003, 23:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Win, ik hoop niet dat je je ergert aan mijn postings.........

Wat betreft die dooie, dat had op elk circuit kunnen gebeuren. Als dat ventje zijn helm niet goed op heeft dan kun je als circuit hier niet veel aandoen. Alleen komt je naam (circuit) negatief in het nieuws terwijl je daar nog part noch deel aan hebt.

De rest van de valpartijen, heb gehoord dat enkele rijders onderuit zijn gegaan door te rijden over de "hobbel-betonplaten" achter de cerbstones...........kan aan mij liggen maar dan ben je als rijder ook niet goed snik......c.q.levensmoe.

En zoals altijd, als er een dode te betreuren valt krijg je altijd overtrokken reacties. Zeker als in de jaren daarvoor er vorm van schijnveiligheid is geweest. Denk aan de F1 in 1994 en de periode daarvoor.............

Daarnaast, iemand die een snelheidsport beoefend moet zich goed realiseren dat het af en toe flink pijn kan doen.........en soms voel je helemaal geen pijn meer
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote