View Single Post
Old 26-08-2001, 11:05
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
euhm..hij NOEMT Ken TYRELL

In ieder geval, ik heb idd niet geantwoord op deze thread hoewel de Tyrells nog vers in mijn geheugen zitten. Namen als Alesi, Katayama, Salo, Verstappen, Takagi, Rosset (!) hebben in z'n wagens gezeten. Toen ik F1 begon te volgen leerde ik Ken Tyrell kennen als de nablijver van de 'oude garde'. 'k Heb destijds ook nog goed om hem kunnen lachen wanneer hij uitspraken deed als 'Jos Verstappen is een uitstekend coureur en moet niet onderdoen voor een Schumacher'.

Toen hij eind '98 het F1-circuis achter zich liet door z'n team te verkopen aan de ietwat té ambitieuze Craig Pollock en z'n poulain Villeneuve leek het dan ook wel alsof met Tyrell het laatste vleugje 'F1-nostalgie' verdween. Ik heb in een uitgave van F1Racing '99 nog een artikel gelezen met foto's van Ome Ken die rustig in z'n zeteltje een door Murray Walker becommentarieerde race zat te bekijken, een pintje bier naast hem, lekker op z'n gemak. Mooi interview over een F1-figuur dat met stille trom uit de F1 ging en in feite min of meer vergeten werd.