View Single Post
Old 26-08-2001, 19:10
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

4e meeting op 8 september

Gisteren samen met Werner al wat werk gestoken in de voorbereiding van onze wandeling op 8 september, en vooral een guest star uitgenodigd die met veel plezier onze wandeling zal meedoen en ongetwijfeld een waterval van anecdotes zal kunnen doen herleven, namelijk... Carlos Ghys!
Carlos is zoals de meesten hier weten de beroemde schilder van de fenomenale schilderijen van F1 taferelen, en bovendien een wandelende encyclopedie die echt ALLES van F1 afweet. Als hij begint te vertellen hangt iedereen aan zijn lippen, vraag maar aan Werner en Mario.
Het zal dus meer dan de moeite zijn om mee te gaan, de afwezigen zullen zoals altijd weer ongelijk hebben. Ook vrouwen en kinderen zijn hartelijk welkom, en voor diegenen die het niet meer zien zitten zal er ook een "bezemwagen" meerijden.
Exacte uren moeten we nog vastleggen, maar de bedoeling zou zijn om samen te komen aan het station van Hasselt voor de treinreizigers onder ons, en van daaruit met de auto's verder te rijden. Het is een dagtrip, dus we vertrekken vrij vroeg (wat denken jullie van 9 uur?) en we komen tegen valavond terug (een uur of 7, 8?)
Afhankelijk van de conditie, de wandelsnelheid, het weer, onze goesting, kan een bezoek aan het racemuseum van Stavelot eraan gekoppeld worden.
Ik ga ook een poging doen om eens te zien of we ergens onderweg allemaal samen iets kunnen eten rond de middag.
Voor de rest hou ik jullie op de hoogte, maar ik zou het wel op prijs stellen dat je ongeveer weet te zeggen of je van plan bent om mee te gaan, zodat we ons een idee kunnen vormen van het aantal auto's, eventueel groepsvermindering in het museum, en aantal plaatsen in een taverne of zoiets...
Ook de rendez-vous plaats kan nog aangepast worden indien die gewenst zou zijn, maar het is wel richting Luik dat we gaan rijden dus Antwerpen lijkt me deze keer minder zinvol... maar bij ons thuis kan ook perfect hoor. Dan kan je meteen mijn privé museum eens bekijken (inkom is zeer goedkoop LOL)
Wat Carlos betreft, heb ik trouwens nog goed nieuws. Hij is geselecteerd als één van de kunstenaars die mogen hun werken exposeren in de luchtvaartafdeling van het legermuseum in Brussel. De vernissage is op 7 september (een vrijdagavond) dus de dag voor onze wandeling. Minister Flahaut komt de expositie openen! Carlos stuurt me een uitnodiging op en ik mag 2 à 3 mensen meebrengen. Ik ga alvast met Werner, mensen die de complete collectie van Carlos eens in het echt willen bekijken mogen me (wel snel) contacteren en dan gaan we samen. Zeker de moeite zou ik zeggen! Het is trouwens de bedoeling van Werner en mij om vrijdagnamiddag een halve dag verlof te nemen en al in de namiddag naar Brussel te rijden om de "Ecurie Francorchamps" te gaan bezoeken. Dat is dus de grootste Ferrari-importeur in België (eigenaar is Jacques Swaters) en daar staan een PAK Ferrari's bijeen hoor! Ook hier zou ik zeggen : interesse? Geef me een seintje aub...

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 26-08-2001 at 19:14.
Reply With Quote