Beste Bart,
Met deze vervloek ik alle motortuners (zonder uitzonderingen, anders moeten ze me maar het tegendeel bewijzen!), ze zijn allemaal dezelfden...ze weten en kunnen alles beter dan hun concurenten (ze breken zelfs elkaar af tot op het bot...) tot ze zelf tot een resultaat moeten komen... ola, dan is't héél wat minder.
Ook zelfs al staat de wagen daar een maand (!), ze schieten maar op gang de laatste dagen en dan liefst in een periode van vakantie waarin de meeste toeleveranciers gesloten zijn!
Het gaat zelfs zover dat ze gewoon hun telefoon soms niet meer opnemen zodra ze op het display zien wie hun belt!!!, dus de ontelbare autoverplaatsingen naar Gullegem moet ik er maar bij nemen om gewoon te vragen naar de evolutie van de wagen... (ongeveer 85 km heen en terug)
Wij moeten maar zien dat we (vet!) betalen en met vet bedoel ik héél vet!
Het is om moedeloos te worden... ben ik nu echt een alleenstaand geval, of hoe zit dat ?
Ze hebben gewoon ons ganse seizoen naar de kl... gemaakt, net zoals die andere pipo tuner welke we verleden jaar hadden.
Ze maken zelfs dat we belachelijk overkomen tegenover onze sponsors welke steeds onze negatieve verslagen moeten lezen, ik vrees dat we volgend jaar enkele sponsors zullen kwijt zijn....
Sorry, dit moest er bij mij even uit, dit lucht mij een beetje op...
Doei
LUC
GM RACING