View Single Post
Old 31-07-2003, 15:52
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Beste Roel,

Je kan gelijk hebben, maar in m'n 6 jarige raceactiviteiten, (zonder van de voorheen 7 jaar 2takt cart ervaringen te spreken...) heb ik in de autosport reeds 4 motortuners aangesproken en overal hetzelfde bovenbeschreven probleem gehad met dit verschil dat de ene het nog beter kan uitleggen dan de andere.
Met deze mijn excuses aan de tuners welke het wel goed menen en correct te werk gaan, maar ik persoonlijk ken er geen....
Zelfs QM DEVELOPMENTS doet zijn best (of denkt dat hij zijn best doet...) op zijn manier maar waarom in godsnaam op 3 dagen voor de race aan de auto beginnen werken en een hoop onverwachtse problemen meemaken....ik zweer je indien ik hartlijder was lag ik al lang op intensieve... (om niet in herhaling te vallen verleden jaar 16 x in & uitbouw motor, dit jaar reeds 14 x ! = dit normaal ?)
Er wordt ons kostbare tijd afgenomen om zelf het routine werk te verrichten aan de wagen, wij hebben een cardan welke vet verliest, remschijf welke gebarsten is, kortom de wagen heeft een volledige check-up nodig en we krijgen geen kans om dit te doen...nog zoiets, trainingen op donderdag wa is da?, nooit geweest dit jaar, we zijn natuurtalent piloten pff....trainingen!
schriftelijke afspraken zijn niet te maken met die mannen,wij zijn maar een amateurteamke, weet je...
Zoals Bart zegt in zijn antwoord...het enige wat serieuze vorderingen maakt is het slinken van ons racebudget...enne met het verspeelde budget had ik al een dikke BMW M3 kunnen hebben (weliswaar 2de hands..)

DOEI
LUC
GM RACING
Reply With Quote