Het zwakken punt van de Clio zit hem niet in de motor, die is volgens mij nog nooit opengeweest ( 106 uur racen ) maar wel in de sequentiële boite. Die heeft af en toe een druppeltje olie nodig, nie te veel natuurlijk.
Wat ik wel ondervonden heb de laatste race is dat de powershift van de boite af en toe dienst weigerde, vooral in 4 en 5de.
Als we ontkoppelen hebben we dat probleem natuurlijk niet.
Een probleem waar alle clio's mee te kampen hebben zijn de draagarmen, maar die zijn nu vastgelast, dus dat probleem kunnen we ook al niet meer hebben.
Wat betreft dat voorbijsteken. Begin van het seizoen tijden van 1.55, nu 1.51. Raar maar waar, maar onze Clio gaat sneller naarmate hij meer uren gereden heeft.
Ik begin te denken dat het de piloten zijn die iets sneller worden, maar daar ben ik dan ook niet 100% zeker van.
Het grootste probleem waar iedereen binnen ons team schrik van heeft : Driesco zit zowel tijdens de race als de chrono's op de limiet te rijden, en hij gaat steeds sneller. Hoe lang gaat het nog duren voor hij de muur ingaat.
Blijkbaar bestaat er een weddenschap om onder de 1.51 te gaan met de Clio en dat gaan ze dit weekend proberen voor een etenje
Als dat maar goed afloopt