View Single Post
Old 02-08-2003, 02:03
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
Je kan het draaien en keren hoe je wil, feit is dat Irvine WK zou geweest zijn als hij in het begin van het seizoen zijn punten niet afgestaan had aan Schumacher. Daar is geen speld tussen te krijgen. Het enige wat ik hiermee wil bewijzen is dat teamorders ook niet altijd zaligheid brengen precies omdat niemand in de toekomst kan kijken...
Met alle respect, maar hoeveel punten heeft Irvine moeten afstaan aan Schumacher? Hij kwam meestal niet in de buurt. En het feit dat Schumacher zijn been breekt, is absoluut niet te voorzien. En dat is toch juist het mooie, die onvoorspelbaarheid... en juist vanwege die onvoorspelbaarheid van bepaalde zaken, vind ik dat teamorders gerechtvaardigd zijn. Als een soort van verzekering tegen wat gebeuren kan.

En een grens trekken wat mag en niet mag, dat kan je toch niet. Dus ofwel verbied je ze volledig (wat nooit te controleren valt), of laat je ze gewoon toe. En ja, natuurlijk zie ik veel liever gevechten dan iemand die zonder slag of stoot zijn plaats afgeeft, maar de belangen zijn nu immers zo groot dat het toch wel te begrijpen valt.
Reply With Quote