View Single Post
Old 02-08-2003, 15:21
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Nou dan valt Lanaken ook af, dat is een regelrecht glij-paradijs daar. Leuk om te spelen, maar voor een wedstrijd waar het om de tijden gaat minder dus.

Meeuwen & Lommel ken ik niet, Maasmechelen behoeft geen nadere discussie. Dus mocht het uiteindelijk alleen maar om Bilzen, geen probleem.

En dan over het "stelen" van andermans gedachtengoed......denk maar zo, beter goed gejat dan slecht bedacht! We moeten op depaddock niet roomser worden dan in het dagelijkse leven.

Van het "piraten-idee" van Vertigo zie ik geen link naar Bokkencup of MAK-karting. Maar problemen zoeken op depaddock die er niet zijn schijnt geloof ik de nieuwste trend op dit forum te zijn.
'k denk niet dat er problemen gezocht worden hoor, laat ons juist hopen dat er geen overaanbod komt van kartingcompetities, zoals flitser al zei het blijft niet de goedkoopste sport hé.

Wat betreft het zogenaamd overnemen van de bokkencup, ik denk dat iedere kartingcompetitie wel zijn goeie en minder goeie kanten heeft, de bokkencup werkt met 2 categorieën die samen geloot worden elke wedstrijd, de mak werkt ook met loting maar op een andere basis, er komt vanaf september trouwens ook een kartingcompetitie die georganiseerd wordt vanuit de BIK (vereniging van Belgische indoorkartings) die een totaal ander systeem hanteert met gewichtskategorieën en gemiddelde en snelste lap als maatstaf voor het klassement... zoals je ziet is er voor ieder wat wils...

Maar als iemand in Limburg wil proberen een kartingcompetitie uit te bouwen kan je daar moeilijk iets op tegen hebben, aangezien iedere competitie wel zijn eigen accenten legt...

Ik stel wel voor aan Vertigo om eens te komen kijken naar de bokkencup, vooral enkele piloten in categorie 1 zijn van een meer dan behoorlijk niveau.
Reply With Quote