View Single Post
Old 27-08-2001, 18:31
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Beste Finish ed al,

Als Peter Baert of wie dan ook de behoefte heeft om zo over MH of gelijk wie te spreken (heden of verleden), dan moet hij dat wat mij betreft vooral niet laten. Het zal hem misschien opluchten en de wereld een groter onheil besparen, want opgekropte gevoelens zijn gevaarlijk. Zulke zaken kunnen me namelijk geen zier schelen.

Wat MS betreft nu: ik viel weer even uit m'n rol. Natuurlijk ben ik -of dat dacht ik althans- allang bekeerd tot het Schumisme. Ontdek ik vandaag tot m'n grote ontzetting dat het duiveltje van vroeger toch nog niet helemaal geëxorciseerd is. MS IS de grootste, MS IS de beste, MS IS perfect, MS mag niet worden bekritiseerd, NOOIT, door NIEMAND.
Mijn zuiveringsproces is begonnen, daar kunnen jullie van op aan en ik zal me schuldbewust op de borst kloppen en me door iedereen die op de Markt samenkomt laten beschimpen en eventueel bekogelen met allerlei rot fruit. Ik ben FOUT, ik heb getwijfeld, was ZWAK. Dit is onvergeeflijk en zal altijd een smet op m'n blazoen blijven.

Dan die passage over het Engels. Als er mensen zijn die graag Engels gebruiken, mij goed. Maar die taal behelst wel wat meer dan stop- of drieletterwoorden of een of andere zin die uit een film of popsong komt. Als je ze gebruikt, doe het dan meteen goed en beperk je niet tot zo'n schrale woordenschat.

Toch nog met vriendelijke groet,
Mario

En als ik over de schreef ben gegaan en bepaalde mensen hier heb beledigd, bied ik m'n excuses aan en hoop dat het niet meer gebeurt.

Last edited by Mario; 27-08-2001 at 19:09.
Reply With Quote