View Single Post
Old 27-08-2001, 19:32
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Beste Mario,

Ieder heeft zijn eigen mening. Dat 'statement' stond hier al meerdere keren te lezen en zou inderdaad op een forum als dit hoog in het vaandel moeten worden gedragen.
Toch doet het me iets als ik telkenmale jouw ironisch bedoelde (sarcastich overkomende) contra Schumacher uitspraken op dit forum zie staan. Ik weet, ikzelf ben te jong om te helpen donderen, ik heb het daglicht nog niet gezien of ik begin al oordelen te vellen, maar in de korte periode dat ik autosport volg (zijnde '94, écht intensief vanaf '96) heb ik nooit enige 'haat'gevoelens gekoesterd tegen eender welk coureur in de mate dat jij Schumacher verguist.

Ik kan compleet verkeerd zitten, en bied bij deze al m'n excuses op voorhand aan als ik het mis zou hebben, maar ben jij niet min of meer blijven stilstaan na Imola '94 ? Hedendaagse F1-Races interesseren je nauwelijks nog, enkel de keren dat Schumacher op z'n bek ging blijven je bij. Je kan er niet tegen dat een coureur die volgens jou via illegale praktijken viervoudig wereldkampioen is geworden, nu dezelfde toestanden veroorzaakt als die ten tijde van Ayrton.

Mocht die illegale rompslomp van de jaren Benetton en de jaren tractiecontrole/barge board/FIA-poulains waar jij door verblind wordt, nu werkelijkheid zijn, dan zie ik NOG altijd een coureur met buitengewone kwaliteiten die de rest van het veld achter zich laat. Hoe je dan zo hard gekant kunt zijn tegen die man, kan er bij mij niet in. Of ben je enkel gericht op z'n persoonlijkheid, z'n arrogant karakter ?

Een kampioen als Senna zal hij inderdaad nooit worden, maar geef de man ook z'n waardering die hij dubbel en dik verdient.

En beschouw deze 'redevoering' niet als die van een Ferrari of Schumacherfan, maar als die van een neutraal F1-liefhebber.

Ik ben inderdaad nog jong en heb nog vele races te gaan vooreer ik jouw Formule1-geschiedenis evenaar, maar dit is dus......mijn mening

Even goeie vrienden btw (btw= by the way, engels)