*Zucht*
Je hebt zeker niet helemaal ongelijk Finish, maar ik heb er al meermaals op gewezen dat Schumacher een uitzonderlijk piloot is en waarschijnlijk de beste van het huidige veld. En ik nodig je ook uit om eens naar een van die topics naar aanleiding van z'n 4de titel te gaan kijken. Daar staat geen kwaad woord over hem in van mij.
En of Senna nu beter is als Schumacher, of omgekeerd, frankly my dear, I don't give a damn

. Vroeger wel, nu niet meer. Die discussie laat me tegenwoordig koud, maar mij doet Schumacher inderdaad niets, of beter, ik kan hem inderdaad niet uitstaan. Maar dat maakt me niet blind voor z'n kwaliteiten. Trouwens, toen hij in '99 in die bandenmuur knalde was ik er ook niet goed van.
Af en toe kan ik het echter niet laten een steen in de kikkerpoel te werpen, wat me al een paar malen zuur is opgebroken. In ieder geval wens ik je nog veel plezier toe met F1 (dus oa Schumacher) en andere (belangrijker) zaken in het leven en laat je niet te veel van de wijs brengen door de luis die ik soms in je pels ben, maar doe gewoon je eigen ding.