View Single Post
Old 04-08-2003, 12:01
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Een leuke stand net vóór Hongarije : als Williams daar net zo sterk in de kwalifs voor de dag komt als de laatste weken, en Ferrari net zo slecht, ook wetende dat je in Hongarije niet voorbij kan steken, zie ik de kansen van Montoya echt wel reëel stijgen. Dit is al iets meer dan "wishful thinking" : dit begint er gewoon op te gelijken

Voor de niet-Schumacher fans is er trouwens nog een "TOP" eh Finish : Schumachers platte band Maar ik begrijp wel dat jij dat zo niet ziet en die er niet bij zet natuurlijk. Kwestie van gezichtspunt

Nu ja, hij stond op plaats 6, komt met geluk door die crash en wint wat plaatsen (iedereen die erdoor kwam had evenveel geluk uiteraard, maar ik heb het nu even over Schumi), rijdt een stevige koers (eerlijk is eerlijk) en eindigt met evenveel ongeluk terug op plaats 7. Het lot zal zichzelf in evenwicht willen houden hebben zeker?

In elk geval zijn er nu duidelijk afgebakend 3 titelkandidaten in evenveel teams (Ralf valt wat terug en moet ook nog eens 10 plaatsen achteruit in Hongarije, dus dat wordt hopeloos). Kan het nog spannender? Ik denk dat we stilaan mogen stellen dat wie nu nog uitvalt van de 3, naar zijn titelkansen zal mogen fluiten...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote