08-08-2003, 21:45
|
 |
De Paddock Enthousiast
|
|
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
|
|
Quote:
Formule 1: Ecclestone ontkent verdwijnen GP van Canada
Formule 1-baas Bernie Ecclestone ontkende vrijdag dat hij de Grote Prijs van Canada, in Montreal, van de kalender voor het WK Formule 1 in 2004 geschrapt zou hebben. Ecclestone deed dat op de site van de Britse televisiezender Sky Sports.
"Ik weet niet waar men met dat verhaal vandaan komt. De kalender voor 2004 is nog niet samengesteld", aldus Ecclestone. Normand Legault, de promotor van de Grand Prix van Canada, had donderdag op een persconferentie verklaard dat hij een brief ontvangen had van Ecclestone met de mededeling dat de Grote Prijs van Canada volgend jaar geen deel meer zal uitmaken van het wereldkampioenschap Formule 1. Dat omwille van een nieuwe Canadese wet, die vanaf 1 oktober publiciteit voor tabak bij sportevenementen verbiedt. De organisatoren van de Grote Prijs van Canada blijven ook na de ontkenning van Ecclestone bij hun verhaal. "Ik baseer me op wat Legault hier op de persconferentie vertelde. Ik heb er geen idee van wat er in Londen gebeurt", verklaarde woordvoerder Eric Schifi.(LAN)
|