View Single Post
Old 28-08-2001, 20:57
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ok, ik heb mijn woorden slecht gekozen en het is idd meer zoals Finish zegt, het tonen van zijn "balls". Het charisma is er nog niet uitgekomen, en het vechtersbaasje zal hij moeten in toom houden. Toch had ook Senna indertijd zo zijn momenten, toen hij bv Irvine een uitbrander inclusief kletsen verkocht, en ook tegen Schumacher (toen nog in zijn geel Benetton pakje) heeft hij eens zwaar uitgehaald...
Het verschil is wel dat Senna het (in mijn bescheiden opinie) bij het rechte eind had, terwijl wat JPM zei eigenlijk niet door de beugel kan. Maar goed, hij is nog jong, moet nog veel leren (zowel op als naast het circuit) en de plooien zijn ondertussen toch weer glad gestreken. Dus ik geef hem het voordeel van de twijfel nog.
Ik heb dat trouwens met MS destijds ook gedaan, en niet meteen "geklasseerd" als "talent zonder charisma". Hij kan het zelfs nog altijd worden, maar ik denk dat zijn ego hem niet toelaat in die mate te veranderen dat hij "het" zal hebben.
BTW Senna was in zijn beginperiode ook veel minder "heroïsch" en heeft ook aan zijn imago gewerkt hoor...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote