Thread: Ralf is een...
View Single Post
Old 28-08-2001, 23:09
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Red face Ralf is een...

kalf, allé soms toch. Nu is hij aan het bleiten dat hij Eau Rouge te gevaarlijk vindt, omdat de graveltrap hem niet zou aanstaan qua veiligheid...
Joengske toch, ze hebben het spel daar vol asfalt gekapt, in formeer U toch eens. Ik begrijp niet echt dat er sommige piloten maar blijven doormelken over ons Francorchamps dat het inzake veiligheid niet meer zou voldoen. Wat doe je dan met andere circuits zoals Melbourne, Monaco, of Brazilië, en zo voort.
Vraag het eens aan Jean, die kreeg bijna een Marlboro paneel op z'n knikker vorig jaar op Interlagos.
Ralf, ontwikkel je wagen verder, probeer Montoya achter je te houden (laat hem eens voor als Patrick Head het je eens vriendelijk vraagt, en je eigen race naar de botten is) En durf je brother eens aan te vallen als je er achter zit ipv het met een pitstop proberen te regelen (en dan nog, beter pitten dan Ferrari, ik wens je véél geluk)
Ah ja, probeer Jaques eens te volgen door de Raidillon tijdens de kwalificatie, ik zal naar je motor eens luisteren, en glimlachen als je je voetje ff omhoog haalt. (als je er volgas doorgaat zal ik het hier zeker laten weten)
Reply With Quote