Weet je wat de jongens van de R19 siert en ook de TC : ze staan er en ze doen mee. Net zoals zovelen hier hadden deze gasten ook een droom. Ze hebben alle mogelijke middelen bij elkaar geraapt en zijn tot het resultaat gekomen van de R19. Niet de snelste, niet de knapste, MAAR ze rijden mee.
Zij die er van in he begin bij ons bijwaren kennen misschien nog mijn eerste rondetijden op Zolder : 1.58'20" en nu zitten we in de 1.51'.
Volgens mij is de wagen gewoon niet sneller te krijgen in zijn huidige configuratie en ze rijden uit. Wat de jongens wel siert tov de bv de 24H, ze rijden niet in de weg en houden rekening met de anderen op het circuit.
Daarom zetten we volgend jaar opnieuw onze Megane in, om jonge beginnende piloten de kans te geven om op een relatief goedkope manier kennis te maken met het circuit. Niet pijlsnel, maar ervaring opdoen is de beste leerschool. Een seizoen TC in combinatie met enkele lessen bij A.J. Eran lijkt mij de beste manier om iets te leren.
Indien ze bij Eran ooit iemand zoeken om een handje te helpen dan wil ik daar zeker mijn steentje toe bijdragen. Zal waarschijnlijk ook nog veel moeten leren om bij die mannen in aanmerking te kunnen komen.
Veel succes mannen, en jullie weten me te vinden als we jullie met iets van dienst kunnen zijn hé