View Single Post
Old 31-08-2003, 20:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Heb ooit eens gelezen dat een seizoen FFord UK voor een fabrieksteam, zoals Van Diemen, een budget van +/- 500.000 euro nodig had. Tis wel een bedrag van een paar jaar terug...........

500.000 Euro voor 2 wagens dus.........of je dat simpel door 2 mag delen als het benodigde rijdersbudget weet ik niet.

In die jaren had je drie van dat soort teams voor Van Diemen, Swift en Mygale (Haywood).

Trouwens, er is wederom een nieuw Formule project op de markt........voor 375 pk voor de de prijs van Formule Renault 2000 project.

www.cmotorsport.com

Kon weleens een klasse worden die zeer apart te noemen is:

375 PK, 3 000 cc V6 en volgens mij met bijzonder weinig downforce. Leek mij nog het meeste op een F3000 met babyvleugels. Glijuhhhhhhhhhhh

Geldprobleempjes? Daar hebben ze ook al voor gezorgd, aardige mensen toch? latinumfinance.co.uk (.....alleen werkt die url niet bij mij)
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote