Johan, onze (4 uur!) durende thuisrit moet je toch genoeg verteld hebben over mijn stemming : ik heb me nog nooit zo goed geamuseerd!
Ik heb me echt kapot gelachen, en ik had er buikpijn van. Over het ganse weekend genomen heb ik me kostelijk geamuseerd, en buiten de uitslag en vooral de pech van mijn favoriet JPM had ik niets te klagen. Ik wist wel niet dat je op 10m van F1 bolides toch in slaap kon vallen. Alles went zeker?
Verder moet ik Jan, Beamer en Oneliner, en nog eens Oneliner, Mario, Johan en Werner 1000x bedanken voor hun aanwezigheid en de fantastische sfeer op zaterdag en zondag. We hebben echt genoten van het raceweekend, en de uitslag deed daar eigenlijk weinig ter zake. We waren allemaal erg blij en opgelucht toen Burti ok bleek. Voor de rest heb ik geleerd hoe plezant het is om met je eigen miserie te lachen :-)
Tenslotte een 1.000.000 bedankjes aan Pascal, Rrubinio en Peke die ons welwillend 5 vrijkaarten ter beschikking gesteld hadden en wie we niet genoeg kunnen bedanken voor deze geste. De programma's zijn aangekocht en zo snel we kunnen krijgen jullie ze hoor jongens! Jullie hebben er een hoop vrienden voor het leven bij nu :-)