Quote:
Originally posted by Finish
Verwacht Firman dus volgend jaar maar niet bij Jordan.
Fisichella en Massa bij Sauber laat de deur open voor Heidfeld en zelfs Frentzen bij Jordan. En da's dan weer pech voor sponsorkanon Verstappen
|
Mijn posting op een nederlands forum m.b.t. de jaarlijks terugkerende Verstappen klucht: "Jos gaat naar.......?"
Quote:
Als je de engelse blaadjes leest kom ik Jos heel erg weinig teken in het rijdersrondje. Wil geen spelbreker zijn.............maar alleen in de nederlands media wordt Jos zowat bij elk team genoemd als mogelijke kandidaat.
Je weet toch wat je moet verstaan onder: We zijn in gesprek met.........
Hub Rothengather aan de telefoon: tring, tring, tring...........tuut, tuut, tuut.........
Op nummermelder zagen ze +31, laat maar overgaan........misschien belt ie niet meer........
HUB R. nog maar eens bellen: tring, tring.........ah, ze nemen op.
Telefoonmiep van F1 team: F1 team speaking, can I help you?
Hub R.: Yes I'm Hub, manager of Jos Verstappen, can I speak to your boss?
Op dit moment is Hub R. dus in gesprek met een F1 team, niets aan gelogen!
Telefoonmiep: Sorry, He is in a meeting, can I leave a message?
Hub R: Massage.......uhhhhhhhh, can you say I called?
Telefoonmiep: OK, bye.......thanks for calling. Have a nice day.
Hub R:..........uhhhh, yeah you too.
Telefoonmiep gaat verder met haar kruiswoordpuzzel en vergeet door te geven dat Hubje heeft gebeld
Zo ongeveer moeten die gesprekken gaan
|
Staat op het forum van JV1 ...........zo heel erg veel bezoekers zijn daar nog niet. Maar je brengt me op een idee.........ik ga weer eens wat vrienden maken op het verstappenforum als ik een thread vind waar dat in past
Eens oproerkraaier, altijd een oproerkraaier
Ach zelf maar een draadje aangemaakt: http://www.verstappen.nl/cgi-bin/for...mes=589084&F=1
Of naar verstappen.nl --- forum ---- Jos Verstappen
Es kijken hoe lang hij blijft staan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 02-09-2003 at 18:30.
|