Hello,
04/09/'03
Nieuws van 't GM front.
Nokkenassen worden herslepen en terug chemisch gehard en uitgebalanceerd, deze waren ingesleten op verschillende nokken, dus klepspeling was bij verschillende kleppen niet meer juist met meer dan 0,8 mm speling!
Bij Sadev-France hebben we een speciale doos moeten kopen welke de ontsteking een fractie van een seconde onderbreekt bij het sequentieel schakelen, deze onderbreking was veeeeel te lang met de huidige computer zodoende....
We hebben ook een digitale vitesse aanduiding moeten kopen omdat wij niets van vitesseposities te zien kregen zoals voorheen met onze Magneti Marelli display (welke nu niet meer werkt met huidige motorsturing)
De Brembo voorremmen worden vervangen door betere en krachtiger AP racing exemplaren met natuurlijk de nodige verbouwingen tot gevolg...
Alle motorparameters welke we vroeger te zien kregen op het MagnetiMarelli display moeten allemaal met analoge instrumenten ingebouwt worden zoals:
Toerenteller,benzinedruk, water temp., oliedruk enz... (het begint meer op een vliegtuig cockpit te gelijken....)
Ook de voorruit moet worden vervangen door een verwarmd exemplaar want bij regen hebben we anders gegarandeert bedampte ruiten.
Een gouden raad aan alle mensen welke willen instappen in de racerij, koop meteen een wagen welke af is en meteen competitief ! Al hetgeen je achteraf wil verbeteren of veranderen kost hopen Eurootjes !
We blijven nog een tijdje goed bezig en kijken reeds vol verwachting uit naar 03-04 / 10 te Spa.
Misschien kunnen we nog een trainingske meepikken te Zolder, anders zoals reeds bij alle voorgaande races meteen zonder training in de vuurlinie...
Doei
Luc
GM RACING