View Single Post
Old 05-09-2003, 22:15
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Eerst, blijkbaar heeft het gerecht niks anders te doen dan zich bezighouden met een zogenaamd hormonenhandelaar, vandaag kwam diene mens zijn advokaat (Vermassen) zeggen dat alles blijkbaar serieus opgeblazen was, daar hebben we al serieus ervaring mee, een wielrenner is in de ogen van het gerecht een zwaar crimineel (remember de "show" verleden jaar met VDB), Museeuw is trouwens niet opgepakt maar uit vrije wil meegegaan voor ondervraging...

Waar ik wel moeite mee heb is het schijnheilige wereldje van het wielrennen, ik ben er van overtuigd dat elke kampioen "pakt" (er werd hier trouwens Merckx aangehaald, maar dat is nooit bewezen geweest, Merckx houdt vol dat die daar geflikt is), dat Museeuw volledig clean zou zijn is volgens mij een fabeltje, ik ben zeker geen topsporter, maar als je over een meet komt met schuim uit de mond (Lugano als hij wereldkampioen werd) lijkt mij dat niet echt "natuurlijk", en zo kan ik wel even doorgaan over allemaal die zogenaamde kampioenen... en toch blijft wielrennen een populaire sport, blijkbaar vinden de supporters dit allemaal vrij normaal...
Reply With Quote