View Single Post
Old 10-09-2003, 14:54
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Hello,
Betreft afhakers in de Tc.
Ik persoonlijk denk dat er veel afhakers zijn of renstallen welke de overstap niet durven of kunnen maken naar Tc omwille van de strenge lawaainormen welke ze toch niet kunnen behalen... (denk aan ex Belcar renstallen welke toch jeuk moeten ondervinden om niet meer te kunnen racen al was het maar in de Tc met een kleiner budget ?)
Ook is lawaai een reden waarom de Btcs Zolder van het programma geschrapt heeft, 3/4 van het veld haalt de lawaainorm toch niet.
Wijzelf zijn dit jaar reeds tweemaal!! bedacht geweest met zwarte vlag voor teveel db's, ik nodig iedereen uit om naar de knalpotlijn van 4 knalpotten ! te komen zien, wij "zoeven" over de baan... en bovendien rijden we met een originele inlaat filter
Ik heb mij ook persoonlijk voorgenomen indien er zich nog éénmaal een "abnormale" lawaaiovertreding voordoet en zodoende onze race verpest, (gebeurde steeds op een tweede positie in groep 4) ik volgend jaar overweeg om deel te nemen over de landsgrens...
Inderdaad is de charme van Tc : alles op één dag en geen verre verplaatsingen...
Dit was even op het randje van of-topic maar 't zou ook een reden kunnen zijn waarom er minder inschrijvingen zijn in de Tc, wat de Belcar betreft is het puur om financiele redenen denk ik.
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote