View Single Post
Old 16-09-2003, 20:38
Isabelle Isabelle is offline
De Paddock Rookie

Vandaag kreeg het verhaal een vervolg. David Richards zou aan de Britse pers verteld hebben dat Villeneuve iets aan z'n houding moet doen. Jacques kwaad natuurlijk:
Quote:
"I have never worked so hard in my life. If my attitude is a problem then there is no attitude change that could convince David."
Bron: BBC Sport

En op www.motorsport.com staat te lezen dat BAR overweegt deze winter een soort battle te organiseren om te bepalen wie in 2004 het zitje naast Jenson Button krijgt.
Acht rijders zouden kunnen deelnemen. Villeneuve mag ook meedoen, als ie al wil natuurlijk.
Uiteraard zullen de stuurmanskunst en de conditie getest worden, maar de piloten zouden ook moeten bewijzen dat ze kunnen omgaan met pr-verplichtingen. Volgens Richards kwamen ze op het idee toen Buttons vriendin Louise Griffiths deelnam aan de tv-show Fame Academy. Ook daarin moeten de kandidaten de jury zien te imponeren vooraleer ze naar de finale kunnen doorstoten.

Toen ik dit artikel voor het eerst las, dacht ik dat het een grapje was. Bij nader inzien klonk het iets aannemelijker, maar toch blijf ik het bizar vinden. Op dat niveau hebben ze toch geen wedstrijden nodig om te beslissen wie het zitje krijgt? En dan die verwijzing naar Fame Academy...
Ik denk dat ze bij BAR allang weten wat er volgend jaar gebeurt en is dit niet meer dan een zoethoudertje voor de pers...
Reply With Quote