Quote:
Originally posted by Mario
Ik heb maar een stukje gezien (vlak voor de regen totdat iedereen weer op droogweerbanden stond). Zodra er nattigheid viel, wist je wel hoe laat het was en wie zou komen boven drijven. Mijn vriendin keek graag naar flikken en met die stand had ik er ook geen bezwaar tegen.
Brrr, barre tijden alweer, maar ja, er zit niets anders op dan ermee te leren leven. Voor mij was Raikkonen de man van de wedstrijd. Heb hem geen foutjes zien maken en is achteraf blijkbaar nog opgeklommen van een 4de naar een 2de plaats. Trouwens, die redenering over MS die eerst nog slicks kwam halen, gaat net zo goed op voor Raikkonen. Had hij meteen regenbanden gekregen, was hij misschien de winnaar en niet MS.
Rest me nu enkel de hoop dat mevrouw Schumacher roet in het eten komt gooien, maar dat zijn enkel vage geruchten. In ieder geval dwingt zijn palmares wel het nodige respect af.
|
Raikkonen met Michelins en MS met bridgestones in de regen, dan mag Kimi nog als eerste regenbanden zijn gaan halen, Bridge is veel te sterk in de regen, dan was Kimi nog geen winnaar.
Van 7de vertrekken en winnen is indrukwekkender dan van pole en 2de worden. En dat van de banden, it's part of the game, dus slecht argument.