View Single Post
Old 01-10-2003, 11:31
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Hello,
De verdere avonturen van GM RACING
Gister dinsdag 30/09 omstreeks 18u30 dringende werksessie met 4 mekaniekers om motor te plaatsen.
We gingen dus om te beginnen de versnellingskast plaatsen op motor, maar waar was de koppeling met drukgroep?? nergens te vinden ! was dus achtergebleven bij tuner.
Dus een telefoontje naar Gullegem, natuurlijk (zoals gewoonlijk) gaf de tuner niet thuis.... dus dan maar rijden naar Gullegem, daar wist die kerel me te zeggen dat de koppeling waarschijnlijk achtergebleven was in Oostende waar de testbank was...
Na een telefoontje naar die persoon mocht ik naar Ostende gaan fietsen, éénmaal ter plaatse hebben we ongeveer 30 minuten moeten zoeken wegens ergens achtergelaten, maar 'k wee nie waa.
Uiteindelijk vonden we de drukgroep maar zonder koppelingsschijf, volledig spoorloos!
Ondertussen reeds 22u. kwam ik terug naar onze werkplaats en iedereen moest noodgedwongen huiswaarts gaan....niks kunnen verrichten aan wagen en véél nodeloze werkuren.
Daar het een AP RACING koppeling is, één adres om te gaan MOSA FREIN te Namur.
Dus vandaag woensdag 1/10 zeer vroeg uit de veren om koppelingsplaat te gaan halen naar Namen! - Deze avond nieuwe montagepoging......
Terloops gezegt ben ik nog geflits bij in mijn honderd haasten!
U ziet als het tegenzit is het over gans de lijn, het is niet plezant meer!
Doei - Luc - GM RACING
Reply With Quote