View Single Post
Old 01-10-2003, 21:47
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

Dag 2 in de geruchtenmolen:

een andere bewoner reageert:

Michael Schumacher's manager heeft de geruchten omtrent Fernando Alonso als "absolute onzin" omschreven. Er gaan geruchten dat Alonso Michael Schumacher in 2005 vervangt.

"Michael heeft een contract met Ferrari tot 2006, en hij gaat deze termijn uitzitten," vertelde Willie Weber tegen de Duitse SID. "We zullen dit blijven herhalen," voegde hij er nog aan toe.

Alonso werd in Hongarije de jongste GP winnaar ooit, en staat 6e in het rijders WK met nog 1 race te gaan.

Weber zei ook nog dat hij niet wist of Ferrari Alonso als vervanger van Barrichello wilde gebruiken, maar hij hoopte dat de Braziliaan zou blijven als Schumacher's nummer 2."Ruben is een goede man voor het team, ik zie niet in waarom Ferrari hem zou willen vervangen."

Schumacher werd nog gevraagd of hij na zijn 6e titel zou stoppen, "Zeker niet, hoe meer ik bij deze sport hoor hoe meer ik ervan geniet." Dit zei hij na zijn overwinning in Indianapolis afgelopen zondag, hij heeft nu nog maar 1 punt nodig om zijn titel binnen te halen.
Reply With Quote