Quote:
Originally posted by yvdp
Volgens mij ligt er toch een groot verschil tussen operating systems van microsoft of een spel van Valve...
Er werd eerst zelfs gezegd dat de nieuwe windows samen met office 2003 zou uitkomen. Windows heeft een beetje vertraging opgelopen en daarom komen ze niet samen uit. Office2003 komt 21 oktober uit overigens.
|
Je hebt ergens wel gelijk hoor, daar niet van.
Ik wil gewoon zeggen dat ik persoonlijk niet erg veel belang aan releasedates hecht. Kan u zeggen: Windows XP heb ik geinstalleerd op men eigen PC 4 maanden andat het uitkwam.
Ik ben nu al 3 maanden aan't zeggen dat ik de 2003 ga installen. Al 6 maanden dat ik linux ga installeren....
Nu terug wat meer on-topic: voor mij zal Windows 98 altijd een veel gebruikt besturingssysteem blijven. Ik zal zeker en vast de eerste 10 jaar niet afstaan van een dualboot/kleine harde schijf die windows 98 draait.
Ik ben in principe iemand die veel partities/delen wil om zo meerdere OS'sen te kunnen booten. Windows 98 blijft volegsn mij de eerste 5-10 jaar nog een veel gebruikt OS omdat het (imo) een keerpunt is: na windows 95(welke brak was) en voor Me (welke eveneens even goed was, let maar eens op de slordige (Nederlandse) vertaling.). Daarbij komt nog dat Windows 98 een platform is waarop veel oude applicaties nog steeds werken. Ik denk dan bijvoorbeeld aan particulieren die hun programma's niet gaan updaten o.w.v. 'niet strikt noodzakelijk; het werkt toch nog?'