View Single Post
Old 18-10-2003, 16:42
Martijn's Avatar
Martijn Martijn is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by fordje
Dat is ook voor tot nu toe mij een van de redenen om zo lang mogelijk met Win 98 door te gaan.... Daarnaast is het ook wel meegenomen dat vrijwel alle (?) virussen die nu ontwikkeld worden zich vrijwel alleen richten op XP en afgeleiden. Ik zou het dus jammer vinden mocht mircosoft alle deuren dicht gooien naar Win 98.
Hiermee worden niet alleen meer potentiele surfers getroffen,

Inderdaad, ik draai hier ook nog 2 Windows 98's omdat die 'snel en goed werken'. Voor het iets zwaardere werk en de dagdagelijkse bezigheden gebruik ik Windows XP Pro omdat ik (zeker voor webdesign & programming) een stabiele omgeving eis en omdat ik op dit systeem nu echter mijn programma's heb draaien.
Die opmerking i.v.m. die virussen is inderdaad (deels) correct, wat niet wil zeggen dat je niet meer geinfecteerd kan raken.

Quote:
Originally posted by fordje het kost die mensen nog es een pak geld om hun "virusveilige " omgeving te verlaten en te upgraden naar een meer uitgebreide, maar ook meer gevoeligere omgeving.
En dat geld gaat naar...

Quote:
Originally posted by fordje
Waarom dus Win98 niet laten bestaan naast XP. Laat de yup's zich verkneukelen in de meest recente besturingssystemen, wij " anciens" houden het wel bij het meer conservatieve Win 98
Inderdaad, dat is een mooie gedachte, zij het vanuit het gebruikersoogpunt ;-)
Office .Net(of hoe hij dan ook gaa heten, de opvolger van XP, Nr.13 geloof ik) gaat NIET meer werken op PC's lager dan Windows 2003 SP1 dacht ik. Zelfde discussie: Is Windows 98 end of life, aangezien meer en meer programma's niet meer gaan werken.
Reply With Quote