Hello,
Terug van weggeweest, kom pas terug uit vacantie van véél warmere oorden, heeft echt deugd gedaan !
De stand van zaken met "de beruchte vervloekte motor", deze is terug naar Oostende geweest op de vermogenbank en ze zijn samen tot de conclusie gekomen dat wegens een te "wilde" nokkenas de uitlaatgassen niet tijdig wegkunnen uit de korte 4 in 1 cup spaghettie uitlaat... dus "wij" moeten deze veranderen van 4 naar 2 en dan naar 1 uitgang en 50 tot 80 cm langer maken en dit op 2 weken voor de laatste race.
In elk geval heb ik alle bruggen verbrand met de tuner van Gullegem (niet die van Oostende, welke juist de metingen verricht heeft) en welke me nog 3 dagen extra werk wou aanrekenen.... ik heb dit dus geweigerd en gezegt dat ik alle voorgaande rekeningen betaal om echt van hem vanaf te zijn !
Dat heerschap had inmiddels zelf een advokaat genomen en een ganse lijst met leugenachtige beweringen neergeschreven !
Dus ongeveer 15 000 euro ben ik kwijt en nog steeds heb ik geen competitieve motor, integendeel onze cup motor is sneller maar... we kunnen er niet meer op terugvallen wegens teveel wijzigingen aan de electronica!
Dit hoort dus ook thuis in de thread "DIT MOET JE MEEMAKEN"
Bangelijk ! Doei - LUC - GM RACING