View Single Post
Old 09-09-2001, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Even voor alle duidelijkheid, ik ben geen lid van de Verstappen-fanclub (was wel duidelijk denk ik zo) en ook niet van Verstappenreizen.

Maar in 98 ben ik naar Imola geweest. Wij (koningsreizen) en Verstappenreizen zaten samen in Rimini. Toen de die bus van Verstappen aankwam, weigerde de busgangers van Verstappenreizen het hotel te betreden. Te smerig om te beschrijven!.

Die hebben toen nog de hele avond lopen te zoeken naar een nieuw hotel. In april zijn er nog niet veel open in Rimini.

Stel anders een vraag over verstappenreizen op het Verstappenforum..........

Wie nou de grootste varkens waren, wij of die van Verstappen, maakt niks uit. Dat viel wel mee........

Die italianen waren geloof ik wel blij met ons. Onze bierconsumptie werd niet gehinderd door de hoge prijzen in de cafe's en bars van Rimini.

Dus lag niet aan de reizigers, maar wel aan een incompetente reisorganisatie!!!!!!

Als je een goed nederlands adres wilt, denk eens aan Ticket & Travel.

Koningsreizen is door externe omstandigheden failliet verklaard een aantal maanden terug. Die hadden een mislukte F1-show georganiseerd in Maastricht
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote