View Single Post
Old 07-11-2003, 17:55
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Betreft training 6 November

Hello,
Een trainingske meepikken dacht ik.
Meganeke had er niet echt veel zin in om te starten, bijna batterij leeggestart...maar éénmaal die draaide was de motor goed, krachtig en met koppel, om een vergelijk te maken met de oude cup motor is het al te lang geleden, in 1 woord ik kan er nu met leven. De decibels zijn goed rond Max. 92 db, toch is het oppassen geblazen bij mis schakelen...)
éénmaal warm was de motor bijna niet meer te starten, geen ontsteking meer.... , 4 de piloot (voor de 10 uur) heeft een rechtdoor gehad in de bandenmuur tijdens een banale training met weinig deelnemers, bumper, aluminium koelsysteem, beide lichten, capot opgestuikt en 1 zijschort aan flarden....dat ontbrak nog binnen ons lijstje!, de 4de piloot heb ik vriendelijk bedankt en wordt vervangen door een waalse vriend/piloot Kenneth Lottin.
Eenmaal terug thuis werd het moeilijk starten opgelost en héél toevallig door Martin (onze mekanieker) deze trok aan een kabelbundel en de motor viel stil, dit werd verholpen en alles is terug normaal (toch blijft de motor zeer nukkig in het koud starten) Vervolg volgende blad.
Reply With Quote