Dan toch ook even mijn kritische noten, laat ik voorop stellen dat de basis van het concept in orde.
* Zoals reeds eerder opgemerkt in andere threads en ook deze, waarom is een Supermeeting op Spa twee keer zo duur als Zolder? Ga me niet vertellen dat het kwam omdat er support races zijn. Tijdens de Belpro konden we kennismaken met het zeer zwakke Dutch Supercar Challenge. Met de Euro-races zagen we zeven wagens uit het I-N-F-I-N-I-T-Y kampioenschap, tijdens het Racing Festival alle 10 wagens uit het nederlandse FRenault 2000 kampioenschap. Gelukkig hoef ik niet te betalen voor een kaartje, anders was het hek van de dam.........tis eigenlijk asociaal gedrag van de organisator!
*De onbegrijpelijke houding van Renaullt Belgie (geldt overigens ook voor Renault Nederland). Op vakkundige wijze heeft Renault Benelux de single-seater markt de nek omgedraaid. Het jonge talent wordt op deze manier nadelig beinvloed in de ontwikkeling van hun carriere. Racen leer je in volle velden met jonge honden.......niet met 10 wagens op een leeg circuit. Dankzij Renault zijn we nu gezegend met drie waardeloze klassen
*Het Clio-cup schandaal, daar maak ik geen woorden meer aan vuil. Ik praat en typ alleen over autosport, de clio races mogen het predikaat autosport niet dragen.
*De absurde tijden tijdens een Supermeeting op Spa, geldt ook overigens voor alle andere meetings op Spa. De geluidsbeperkingen op Zolder hebben als voordeel dat je als vrijwilliger (niet alleen de baanposten dus) "christelijke uren" kan maken. Op Spa begint een dag om 06.30 en is ie pas ten einde om 19.30, op zijn vroegst. Kijk dan moet je niet raar kijken dat de animo van vrijwilligers tanende is voor Circuit Spa. 13 uur doorbrengen zonder fatsoenlijke sanitaire voorzieningen, is dat niet in strijd met de "rechten van de mens"
*De Mini Cup gaat in de herkansing voor 2004, een neutrale mening dus.