View Single Post
Old 11-11-2003, 23:22
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

als ik mij goed herinner, heb ik vorig jaar nog eens een KP live gezien, maar niet op een Belgische zender. We hadden keuze uit K2 en LaDeux, heb een beetje zitten zappen in het begin, maar het enthoesiasme waarmee Peter presenteerde heeft er dan toch voor gezorgd dat ik al na een minuut of 6-7 bij K2 ben blijven hangen.

Baert voor de WRC en Vigneron voor de F1, België kan toch mooi zijn.

De bossen van Wales zijn misschien niet de meest geschikte locatie om perfecte beelden te genereren, da's waar. Bakken interferenties en refelcties veroorzaakt door bomen, vocht enz. De relais-heli moet dan soelaas brengen, maar da's natuurlijk niet altijd ideaal. Zelfs tijdens wielerwedstrijden durft het al eens mislukken. Perfecte beelden met ditto geluid verlangen van zo'n opzet getuigt van - naar mijn zeer bescheiden mening - van weinig technische kennis ter zake en van niet al te open staan voor nieuwe initiatieven. 'Give those guys a break'! Ze komen er vast wel.

De bedoeling is om voor iedere rally volgend jaar, de laatste KP live te gaan doen. Mij hebben ze alleszins al gewonnen als kijker - reeds van voor deze uitzending.
Reply With Quote