Quote:
Originally posted by Marshal
Zo lang als alles goed gaat, geen probleem. Echter wat zijn de reacties als het misgaat? Daar wil ik eigenlijk niet eens over nadenken, de maatschappelijke discussie die dan losbarst.
Bij de funcup is het nog nooit misgegaan, maar o wee als het wel een keertje gebeurd.
|
ik weet nu niet heel zeker of er al iets is misgegaan met de biplaces bij onsk, ik bedoel dan gewonden, maar het kan altijd gebeuren. Bij ons ga je nog niet zo rap, alhoewel wij in Francorchamps ook de 200 aantitsen, maar stel je eens voor dat je in een porsche tegen de muur knalt... dan heb je natuurlijk een probleem! Ik weet nu niet of de Fun Cup een veiligere racewagen is dan een andere, ik denk eerder van niet, zeker de biplacen niet want daar zit de passagier toch wel redelijk dicht tegen de deur vind ik .. maar soit, om tot mijn punt te komen : werkt het systeem met de passagier wel als je het in een race integreert met allemaal verschillende auto's? Bij ons is het een cup en zijn de snelheidsverschillen tussen de verschillende wagens niet zo groot (als we de uniroyal wagens even buiten beschouwing laten

), evt moet men denken om zo een koers als extra in te bouwen, waarin de mogelijk heid bestaat om te racen met een passagier, maar dan ook alleen met een passagier hé, niet zonder ! Ik vind dit precies nogal een moeilijke kwestie ...