View Single Post
Old 14-11-2003, 17:08
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by DamonHill
Sennake jij woont in Antwerpen als ik me ni vergis ?

Ik woon in Lubbeek tegen Leuven, het zou voor mij makkelijker zijn om met Pascal mee te rijden (als ik mag), die woont in Diest en das ni zover van bij mij thuis.

Dan kan er nog iemand van regio Antwerpen mee met Sennake eh.
't Is mij gelijk hoor, maar ik woon eigenlijk niet in Antwerpen, maar wel in de provincie Antwerpen. In werkelijkheid woon ik in Veerle-Laakdal op 8 km van Diest en op 5 km van Pascal. En die 5 km zijn dan nog in jouw richting ook zodat ik eigenlijk dichter bij jou woon dan Pascal.

Maar zoals gezegd, mij maakt het niet uit, ik kan 4 man + mezelf meenemen en we rijden sowieso allemaal samen naar Essen.

Maar... het ziet er wel naar uit dat we allemaal gaan afspreken op de grote parking van "Bertels" in Geel, zodat iedereen het gemakkelijk kan vinden en zijn wagen kwijtkan op de parking. In plaats van om 6 uur bij mij thuis zou het dan 6.30 uur zijn in Geel. Bertels ligt vlak tegen de afrit van de E313 (als je van Antwerpen komt; als je van Hasselt komt moet je wel eerst de autostradebrug over en dan ben je er ook).

Van daaruit rijden we dan richting Turnhout waar we de autostrade richting Eindhoven-Venlo opgaan, en dan is het altijd rechtdoor tot Essen. BTW ontbijten hoeft niet, dat doen we traditioneel onderweg in een "Raststätte"...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote