View Single Post
Old 15-11-2003, 12:37
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

AJ

Hello AJ,
Voor zover ik weet waren er (vroeger) in de Fun cup aparte briefing voor de bi-places dat ze zich niet mochten mengen in de race van de single seaters en dat ze zelfs voorrang moesten geven (hetgeen niet altijd opgevolgd werd)
...misschien is dit ondertussen veranderd, want dit was 5 jaar terug.
Misschien ben ik iets "wijzer" geworden door m'n meer gevorderde leeftijd en heb reeds in m'n leven enkele "deksels" op m'n neus gehad o.a een destijdse beste vriend welke me als passagier op mijn moto en betrokken bij een ongeval mij voor de rechtbank sleurde...... wegens een gebroken vinger..... niks te maken met deze thread ?? héél veel denk ik.
Ik blijf herhalen dat je bij een serieus(!) ongeval zult betalen voor je passagier.
Je bent misschien beter af met een "souper" te organiseren met tombola waarbij je ritjes laat winnen op een veilige donderdagnamiddag om je budget aan te dikken. (je kan tot 3000 Euro en meer oprapen.....)
Nogmaals, we hebben allemaal een aparte mening...is de mijne de juiste ??
In elk geval: de dag dat het verplicht is om passagiers mee te nemen is het voor mij "de helm aan de haak" of deelnemen aan een ander kampioenschap, al was het in Frankrijk.
Doei - Luc
Reply With Quote