View Single Post
Old 17-11-2003, 01:57
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Re: Maarten

Quote:
Originally posted by GM RACING
Hello Maarten,
dit is wel een feit.... vandaar de mogelijke (Taxi) ritten op donderdag en voor de meesten is dit al een kick.( ik zie zelfs héél zelden de speciaal voor deze gelegenheden Zolder Ford Mondeo uitrukken met (betalende) gasten....)
Het aspect financiele hulp van betalende passagiers?, neem nu dat je 75 euro vraagt per passagier = 3000 bf. ten eerste is dit reeds duur voor bepaalde mensen en je kan 3 passagiers per race meenemen = 9000 bf x 6 races = 54000 bf.
Indien die 54000 bf je echt kan helpen financieel zijn we slecht bezig in de autosport welke uiteraard duur is.
Ik blijf bij de souper met tombola welke indien men populair is in z'n streek meer kan opbrengen, en nog plezanter ook.....
Nogmaals, dit is een gezonde discussie waar ik m'n willetje geenszinds wil opdringen aan jullie.
Doei
Luc
sorry Luc (denk ik) maar de prijzen liggen wel iets hoger
ik denk maar aan een team dat ik ken, die hebben voor de 25u al hun uren verkocht voor 250 euro per uur, en dan nog betalende piloten voor die race, ik denk dat je wel begrijpt dat je dit systeem dan leefbaar is, verkoop desnoods zitjes per half uur, tijdens de andere koersen en maak daarvoor een reglement voor biplace en kassa kassa hé
wij soigneren onze sponsors ermee, en zo stel je hen dan weer tevreden voor volgend jaar ... het is dus wel iet of wat winstgevend als je de juiste mensen vindt.