*een diep droevig dierenverhaal*
Hallo anonieme en minder anonieme medemensen,
blijkbaar vinden er mensen dat ik onterecht wat gek heb gedaan. Wel idd, ik ben wat over mjn toeren geraakt door het feit dat we omwille van een (--> terechte ingreep want reglement is reglement maar anderzijds is het verhaal over de letter en geest van de wet) banaliteit onze podiumplaats dreigden te verliezen. Een podiumplaats in een leuke wedstrijd is voor sommigen maar een detail voor anderen van heel wat waarde. Nicky zal met zijn talent nog wel heel wat wedstrijden winnen, de anderen in ons team hebben daar al wat minder kans op... dus ga je daar wat (teveel) in op, misschien wat teveel, ach ja, dat maakt nu eenmaal de charme uit van zo'n wedstrijd. Bovendien heb je nu eenmaal mensen die onwaarschijnlijk competitief zijn en zelfs opgaan in een wedstrijd afwassen... Vergeve het mij... ik ben verre van perfect.
Ach, laten we alles met de mantel der snelheid bedekken en alles tot zijn ware proporties terugbrengen.
Maar mag ik wel vragen dat mensen die over mij schrijven dat persoonlijk doen en niet op een forum 'suggeren', dat is even vervelend als anoniem blijven. Waarvoor dank,
Joost
PS. ik heb toch geen zwart gekregen en heb alle gedubbelden heel vriendelijk bedankt voor hun sportieve houding bij het passeren
Last edited by joost; 17-11-2003 at 12:35.
|