Quote:
Originally posted by Johan
Dè vraag van de (vroege) dag : "waar is die GSM gebleven?"
|
Daar mag je nog gerust aan toevoegen: "waar is Pascal?"
Mijn relaas van mijn eerste bezoek aan Essen:
"Iets" later als verwacht richting Essen afgereisd. We waren toch nog goed op tijd daar (geen omweg via Keulen gemaakt

). Eerst een hal bezocht waar de Shell-stand zich bevond. Tussen de vaten stonden wat rode auto's (naar het schijnt waren het Ferrari's

). Dan de andere hallen gedaan met op tijd en stond een pauze. Wat opviel was de grote aanwezigheid van Tuning-standhouders. De stands van Hamann en Brabus waren wel indrukwekkend. Ook heel wat racewagens maar dikwijls waren het dummies :vb Touareg Dakar, Focus WRC, zelfs de Mitsu WRC (oh wat is die lelijk) was een half-plastiek showmodel. Er waren natuurlijk ook échte race-auto's waaronder de Audi A6 SCCA (niet gedacht die ooit te zien te krijgen), Audi A4 STCC, Mercedes DTM (de Jäger-versie toch), ABT TT DTM, Bentley Le Mans, Opel DTM 24u Ring, Skoda Fabia en Octavia WRC, Seat ETCC, Lambo Murciélago Fia-GT (een echte denk ik toch)... De Seat Cupra GT is ook niet echt mooi te noemen. Jammer dat er zo weinig merken aanwezig waren maar het was toch wel de moeite, mede doordat we met een hele hoop waren. De Jaguar V8 Star was ook wel leuk, dat wiel van die Peugeot wisselen daarentegen
De weg naar huis vrij vlot teruggevonden (geen omweg via Dortmund gemaakt dat scheelt al

). Rustig nog iets gaan eten en het zat erop!